Καλώς ήρθατε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της MYMOO!

Νόμισμα:

Γλώσσα :

Γενικές Πληροφορίες

  • Σε πόσες γλώσσες μπορώ να πλοηγηθώ;

    Οι γλώσσες πλοήγησης της mymoo.com.gr είναι: Αγγλικά και Ελληνικά.

  • Είναι ίδιες οι τιμές στο online κατάστημα και στο κατάστημα MYMOO;

    Ναι, αλλά αν υπάρχει οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ των τιμών που αναφέρονται στην ιστοσελίδα και των αναγραφόμενων στις ετικέτες των ρούχων, η σωστή τιμή θα είναι η τιμή της απόδειξης αγοράς.

  • Ποια είναι η πολιτική προσαρμογής των τιμών;

    Δεν πραγματοποιούμε προσαρμογές σε είδη των οποίων η αρχική τιμή έχει μειωθεί.

  • Ανανεώνονται τα προϊόντα με την ένδειξη "εξαντλημένο";

    Αν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο, θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερο. Αν δεν υπάρχει στοκ, θα το αποσύρουμε από την ιστοσελίδα.

  • Θα λάβω το ίδιο προϊόν που βλέπω στη φωτογραφία;

    Ναι, με εξαίρεση τα προϊόντα που περνούν από παραδοσιακές διεργασίες και στα οποία ενδέχεται να υπάρχει ελάχιστη διαφορά στο φινίρισμα.

  • Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες κατά καιρούς με τα τελευταία νέα και προσφορές της MYMOO;

    Ναι. Απλά πηγαίνοντας στο "Newsletter" θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα, το lookbook και τα event της MYMOO.

  • Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter της MYMOO;

    Στην ενότητα "Newsletter" θα μπορέσετε να διακόψετε τη διαδικασία πολύ απλά. Συμπληρώστε τα στοιχεία και επιλέξτε "αποστολή".

  • Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης αν τον έχω ξεχάσει;

    Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα "Σύνδεση". Θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.

  • Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

    Αφού πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν τo παραλάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

  • Μπορώ να ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;

    Ναι. Από το καλάθι αγορών θα μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε διεκπεραιώσει την παραγγελία.

  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

    Ναι. Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάστασή της. Για να το κάνετε αυτό πηγαίνετε στην ενότητα "Πραγματοποιημένες παραγγελίες" στο λογαριασμό σας. Αν δεν είστε εγγεγραμμένος/η, κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Πληροφορίες παραγγελιών" στο e-mail επιβεβαίωσης και επιλέξτε "Ακύρωση".

  • Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

    Η Mymoo.com.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για τον λόγο αυτό, αν, κατ' εξαίρεση, παραλάβετε ρούχο με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

  • Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο εσφαλμένο προϊόν;

    Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

  • (+30) 210 9605945

  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

  • Pontou 40-46, Elliniko | 167 77